9 månader

Ja idag blir min lille plutt hela 9 månader. Otroligt hur fort tiden går, snart är han ett år. Känns som det var igår jag låg på förlossningen! Nu låter jag som en gammal tant som tycker att "tiden går så himla fort" - hela tiden. Men den gör faktiskt det, tycker att den går snabbare sedan jag fick barn också. Konstigt, man hinner ju knappt med.

Jul är det snart också! Jag är en riktig sucker för julen, älskar allt som har med jul att göra helt enkelt! Hur kan man inte gilla julen?



Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, vad tiden går fort, kommer ihåg när han var ett liiiitet knyte, inlindad i filtar och stor mössa, på hans första promenad i Ronneby... Lilla vännen... Saknar er mycket... Men, jag vet att han har en duktig mamma, det kommer att gå bra för er, det kände jag på en gång! Stora kramar till er!

2009-11-27 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0