God kväll

Nu ligger jag i sängen med laptopen och ska alldeles strax titta på andra avenyn. Missade ju att göra det i tisdags då jag hade myskväll med hjärtat, men nu ska det bli av! Är ju otroligt spännande just nu.

Allt som allt funkar allt bra med mamma-livet. Lillen har slutat äta välling om nätterna, eller slutat & slutat, han har inte gjort det de senaste två nätterna. Vilket är jättebra, för när han väl poppat den första tanden så får han inte ha välling om nätterna!

Blev ingen träning idag, då det känns som att jag håller på att bli sjuk igen.. Vad fan har hänt med mitt immunförsvar? Innan blev jag nästan aldrig sjuk & om jag blev det så var jag frisk efter typ 3 dagar eller nått. Det känns som jag varit sjuk i evigheter nu ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0