Helg!

Ja då är det helg imorgon då, spelar kanske inte så värst stor roll när man är mamma, men lite helg-pepp får man allt! Älsklingen kommer hit och stannar hela helgen. Mysmys! Då får man lite avlasting & kärlek.
Jag älskar dig hjärtat!

Nu sitter jag här med hunden och tittar på Tv. Ska alldeles strax ut & rasta honom, ut i kylan uuh! Annars har jag städat som bara den idag, & tvättat har jag också. Ni måste tro att jag är någon sorts tvättoman, men nej, jag använder bara mycket kläder! Hur ofta är det normalt att tvätta egentligen? Jag har en aning om att jag tvättar alldeles för mycket iaf. Det kan inte vara så värst bra för miljön...

Nu säger jag godnatt! Jag ska försöka börja blogga mer igen, spec när jag har så urgulliga läsare.

Godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0