illa

Ja jag har uppdaterat illa! Liam har kommit in i en fas där han sover jättedåligt, vilket leder till att jag sover så fort jag får chansen = inget bloggande! Men nu sover stackarn iaf för inatt, måste vara jobbigt för honom. Han har en ny förkylning på G också.. Bara glad sålänge han slipper svininfluensan! Mammas lilla plutt.

Nu ska jag snart lägga mig och sova, förhoppningsvis för natten. Imorgon ska vi handla sittpåse till Liam :) .

emelie om Bio?:
det verkar som att du lägger ner mer tid och energi på att mysa med morgan än att ta hand om din son?
 
 Jag tycker att det verkar som att du ska ta reda på fakta innan du gör sådana påståenden. Självklart kommer vår son i första hand, det förstår väl alla. (?)
 Dock skriver jag mycket om vad jag gör tillsammans med morgan för det är folk som undrar hur man kan hålla ett förhållande vid liv efter man fått barn. Stör det dig så behöver du inte läsa min blogg mer :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0