Ja jag vet

Att jag varit jäättedålig med uppdatering. Har inte suttit vid datorn särskilt mycket de senaste dagarna. När älsklingen varit här har vi bara haft massa familjetid & datorn har inte varit framme så värst mycket! Men nu är helgen över och hjärtat måste gå i skolan.

Vi var och tränade igår, nu när alla är friska är det dags att ta upp träningen igen! Och Liam hade ju inte kunnat vara lyckligare, han verkligen älskar att vara på mini-SATS! Han är hur snäll & lycklig som helst när han får vara där. Imorgon ska jag handla lite smink med Anna. Lillen ska vara hos Morgan sålänge :) .  Det blir mer & mer sällan man träffar sina vänner sedan man blev mamma, så det ska verkligen bli jättekul att få umgås med Anna igen. Sen ska jag & morgan gå och träna efteråt :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0