Ont ont

Jag förstår inte varför detta jävla halsont inte försvinner? Jag har haft ont i halsen så otroligt länge & det blir inte bättre och försvinner inte! Jag kan inte träna heller, då experterna säger att det är livsfarligt att träna med just halsont. Lönt att jag köpte ett nytt gymkort då? åh allmänt irriterad just nu.

Idag har varit en lugn dag, gick en kvällspromenad med lillen, annars har jag inte gjort så mycket. Det vanliga!

Dagens skratt :   Niclas sitter och löser korsord. "Michelle, hjälp mig med denhär. - Guldpeng : T-blankt-A?"
                         Jag dog av garv asså. Hur svårt kan det vara?

Bjuder på en bild på lillen i sin nya åkpåse från vår promenad igår! Lite dåligt fotat men lillskiten är lika söt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0