Ska jag?

Jag har varit sjukt dålig med uppdateringen här .. Funderar faktiskt på att sluta blogga. Livet stressar mer & mer desto större Liam blir känns det som. Annars funkar livet bra. Liam har blivit så himla stor & snart ska han börja på dagis, helt sjukt!

Jag funderar också på att vaccinera liam, dom har ju kommit med ett nytt vaccin för barn över 6 månader. Vaccin mot svininfluensan då. Är dock osäker på biverkningarna .. Vill inte att han ska hamna i koma eller något.

Får se om jag behåller bloggen eller inte.. Kanske känner annorlunda senare, men får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska fortsätta blogga. gillar den verkligen, kikar in här varje dag!! självklart ditt vall men det var min åsikt:)

2009-11-17 @ 17:10:50
Postat av: Anonym

fortsätt blogga (:

2009-11-17 @ 23:25:34
Postat av: Ylva

forsätt blogga för fasen ! älskar dig.

2009-11-19 @ 21:11:28
Postat av: jag tycker du inte ska sluta

jag tycker inte du ska sluta du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-20 @ 19:59:35
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0