Uuh!

Vad söta ni är. När ni skriver att ni vill att jag ska fortsätta så kommer bloggsuget fram lite igen.. !

Nu sitter jag och tittar på det okända, vilket egentligen är en väldigt dum idé då det stormar ute. Och alla vet ju att storm är skitläskigt. Så nu har jag skrämt upp mig själv till max och sitter med älsklingen helt skräckslagen i telefon. Uuh obehagligt!! Har ni haft strömavbrott hos er? Här hade vi strömavbrott i tjugo minuter .. läskigt värre. För er som inte vet är jag jättemörkrädd!

Stackars Liam som får ligga där uppe själv.. usch. Haha nej men han sover så gott, dock var han lite svår att somna ikväll. Jag tror han också är lite rädd för stormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0